۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

اخراجی هایِ 3


ميزان واردات رسمى فرش به كشور در سال گذشته با افزايش حدود ۵۰ درصدى نسبت به سال ۸۷ به بيش از ۱۸ ميليون دلار رسيد .
به هر حال برایِ دولتی که از روز اول شروع به کارش همه چیز را افزایش داده اصلن بد نیست . گیریم که عده ای بیکار یا به خاک سیاه نشسته بشوند . سهام عدالت و یارانه ی نقدی را برایِ همین روزها ساخته اند . گور بابایِ اقتصاد ملی . همان حق مسلم به همه شان می ارزد .

نماینده مدعی‌العموم اتهام الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه ی اعتماد را بر اساس کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نشر مطالب خلاف واقع در خصوص چاپ دو مطلب تحت عناوین “علیرضا بهشتی دچار عارضه قلبی شد” و “هفت سال زندان برای مهدی اقبال” عنوان کرد.
به این می گویند ریز بینی و دقت عمل . اصولن چه معنی می دهد یک روزنامه اطلاع رسانی کند . روزنامه فقط باید آنچه را که حقیقت است بگوید . اما نه هر حقیقتی . فقط آنچه را که گفته می شود . جز این باشد به روزگار اعتماد دچار می شود که بدون توجه به آن چه که خواسته شده است ، نوشته یک بنده یِ خدا سکته کرده و یکی دیگر هم زندان اش بهمان شده است . از این بزرگ ترجرمی برای اعدام یک رسانه می شود پیدا کرد ؟! لابد نه !


رئيس سازمان صدا و سيما تاکيد کرد:بی‌بی سی فارسی و VOA به هيچ وجه تهديدی برای صداوسيما نيستند. شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان کماکان در رقابت با صداوسيما جايی ندارند .
به جان خودمان که نه ، اما به جان همان یک نفر که می شناسیدش و لبریز از نور و غیره که از سرش بیرون زده است قسم که سردار راست گفته . آخر کجایِ فارسی وان و پی ام سی و کرال و کانال دِ و آ تی وی و سایروس ( ! ) می توانند با برنامه ی دیروز امروز فردا وبیست و سی رقابت کنند ؟ نمی توانند دیگر . اصرار نکنید لطفن !

اخراجی های 3 را نخواهم دید و به سینمای نمایش دهنده اش پا نخواهم گذاشت . می دانم که تو هم نمی روی . آخر مگر می شود کله ای سبز داشت و اخراجی بود و اخراجی دید ؟! چرت و پرت می گویم ! معلوم است که نمی شود .

۳ نظر:

  1. ایول آقا گل گفتی ،مخصوصا اینو خوب اومدید ." اصولن چه معنی می دهد یک روزنامه اطلاع رسانی کند . روزنامه فقط باید آنچه را که حقیقت است بگوید . اما نه هر حقیقتی . فقط آنچه را که گفته می شود " ما که خوشمون اومد اصلان میدونی چیه ؟لذت بردیم دستمریزاد .
    راستی ما هم این فیلم رو تحریم میکنیم
    اون کله همیشه سبز بادا !

    پاسخحذف
  2. واقعا که ، اگر VOA و BBC هیچ تهدیدی نیستند پس لابد فرستادن پارازیت و در آوردن پدر مردم محض شوخی بود.
    آقای رئیس درست گفته اند چون شبکه های خارجی در حرام کردن بیت المال و حیف و میل بودجه ، هرگز به پای صدا و سیما نخواهند رسید.

    پاسخحذف
  3. میگم واکسن حناقم انگار جزء دستاوردهای دولت نهم- دهم بوده.اینا چرا هیچیشون نمیشه؟!
    ***
    یه انتقادی هم به شما اخراجی های...(اخراجی های چندین؟)دارم.همه اش اطلاع رسانی,اطلاع رسانی,اطلاع رسانی.پرفسور شدیم دیگه.مثلا"همین فکری که شما مطرح کردید.تحریم اون یکی اخراجی ها.همه با هم دست به یکی کنید(منظورم شما اطلاع رسان هاست)اطلاع رسانی!کنید که همه مطلع بشن که قراره هیشکی نره ببینه.
    انصافا"اینکه بشینیم هی مشت ولگدبخوریم وبعدم قضیه شو تعریف کنیم ...ما که مسیحی نیستیم.قبول دارید؟

    پاسخحذف