۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

احمدی نژاد ، فیل تر ، جیش و ان پی تی

همانی که فکر می کردم اتفاق افتاد . فیل تر شدم ! دور از انتظار نبود . البته گویا بیرون از ایران هنوز می شود بدون فیلتر دید . به هر حال فعلن سعی می کنم آدرس را تغییر بدهم . تا آن وقت این را داشته باشید که احمدی نژاد گفته که غربی ها برایِ مذاکره باید کلی شرایط قبول کنند از جمله اعلام رسمی پذیرش ان پی تی . . . « مذاکره کننده گان باید بیش از مذاکرات نظر خود را درباره یِ بمب هایِ اتمی در اختیار رژیم صهیونیستی اعلام کنند . . . هدف و منطق خود از مذاکره را به طور شفاف توضیح دهند . . . »
البته خیلی هم غیر منطقی نیست . وقتی ما دست بالا را داریم چرا شرط ها را ما تعیین نکنیم ؟! از جمله مثلن این که : مذاکره کنندگان باید قبل از شروع جلسه حتمن جیش کنند . دست هاشان را با آب و صابون بشورند . از والدین شان رضایت نامه بیاورند . معدل دوره ی پیش دبستانی شان کمتر از 19 نباشد . بیش از خواب مسواک بزنند . ناخن های دست و پاشان کوتاه باشد . مویِ سرشان را با نمره یِ 4 کوتاه کنند و غیره و ذالک !

در ضمن دیروز ششم تیر ماه بود . خب که چه ؟ خب که این که 39 ساله شدم . حالا می رویم که داشته باشیم مرز چهل سالگی را ! تولدم مبارک !

۳ نظر:

  1. آقا مبارک مبارک !
    باید با دسته گل خدمت میرسیدیم ،البته ۲ تا دسته گل یکی برای عرض تبریک نزدیک شدن به مرز ۴۰ سالگیتون ،یک دسته گل هم برای فیلترشدن وبلاگ این روزا تبریک داره جدا ...
    موفق و سبز بمانی برادر ۳۹ ساله ما

    پاسخحذف
  2. خانه ات آبادان
    هدیه اش یک گلسرخ
    یک لب پر لبخند
    یک بغل سبزینه.
    پاینده باشی و یاشیل.
    ممنون از لطفت
    پیر فرزانه

    پاسخحذف
  3. مبارك باشه.
    اين روزها كه كم شده اند بهانه هاي شادي، چه دلپذير به نظر مي رسه پيدا كردن دليلي براي گفتن تبريكي از ته دل.
    فيلتر شدن هم كه چيزي نيست ... ما بهش عادت داريم اونم مبارك باشه.

    پاسخحذف