۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

محصولِ محصولی


صادق محصولی بی شک نام ماندگاری در تاریخ ایران خواهد بود . نامی که با هر اشاره به آن مصادیق فراوانی از آنجه بر ملت ایران گذشت یادآوری می شود . محصولی در هر دو دوره ی انتخابات نهم و دهم در انتخاب احمدی نژاد نقش تعین کننده ای بازی کرده است . به خصوص در نقش وزیر کشور . او توانست انتقام انتخاب نشدنش به عنوان وزیر نفت دولت نهم توسط مجلس هفتم را گرفته و در وزارت خانه های مهم کشور و رفاه حضور داشته باشد . صرف نظر از داستان هایی که در دوره یِ تصدی استانداریِ اردبیل توسط وی گفته می شود ، ثروت میلیاردی او نیز همیشه محل مناقشه بوده است . بدون شک داشتن ثروت نمی تواند ملاک درستی برای ارزشگذاریِ و نقد عملکرد باشد اما راه به دست آوردن این ثروت می تواند ! این در حالی ست که شعار اصلی دولت و در حقیقت افتخارش این است که مورد حمایت قشر محروم جامعه می باشد و حامیان دولت بارها و همیشه برایِ تخریب رقبایی سیاسیِ احمدی نژاد از همین حربه استفاده نموده اند اما در خصوص ثروت محصولی همواره سکوت کرده اند .
این آقای محصولی چند روز پیش در یکی از سفرهایِ کاری اش مطالبی گفته است که قابل تامل می باشد . تنها مشکلی که وجود دارد باور این حرف ها ست !
به نظر شما طرف سخنان محصولی چه کسی است ؟! ... خودش ؟!

« . . . بي‌ترديد ريشه همه فتنه‌ها از آنجا شد كه پول‌هاي حرام در امور كشورداري انحراف ايجاد كرد . . .
سی سال است كه در اين مملكت فردي را به عنوان ستون انقلاب مي‌دانستند و ما امروز مي‌بينيم كه او از امتحان مردم مردود شده است چون مشكلش اين است كه بصيرت ندارد لذا همان‌گونه كه امام راحل فرمودند و مقام معظم رهبري نيز مي‌فرمايند ميزان، حال فعلي افراد است . . .
متآسفانه كسي كه نگران اجرا نشدن قانون بود خود نخستين قانون‌شكن شد و همه قوانين و چارچوب‌ها را زير سوال برد به طوري كه خدمات و ابتكارات دولت نهم را در خدمت به محرومان جامعه "سهام عدالت " را نوعي تقلب دانست . . .
متاسفانه بعد از جنگ برخي از مسئولان نه تنها نوكري مردم را نكردند و جلوي فساد را نگرفتند، بلكه اطرافيان‌شان نيز در ترويج فساد نقش ايفا كردند . . . »

۱ نظر:

  1. من معتقدم این یک اصل است که انسان همواره سعی می کند در نفی دغدغه هایی که سخت آزارش می دهد سخن گوید .شاید حتی اگر کسی هم چیزی در مورد آنها نگوید آنقدر نگران بیان واقعیات از جانب دیگران هستیم که قبل از آنها به میدان پریده و بگونه ای دیگران را متهم می کنیم که با این ترفند مجال صحبت در باره خودمان را به آنها ندهیم . شاید آقای محصولی هم از این قاعده مستثنی نباشد.

    پاسخحذف