۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

مدل مو ، فرند فا ، زیر هزارو توکلی



مدتی ست که عضو یک سایت خوب شدم . این سایت که تقریبن شبیه فیس بوک خودمان است ، برای دیدن و خواندن اظهار نظر رفقایِ اون طرفی جایِ خوبی ست . در این چند مدت نقد هایِ جالبی برایِ مطالبم گفته شده است . تعامل چیز خوبی ست به خدا ! آدرسش هم این است . عضو شوید و حالش را ببرید : http://www.friendfa.com

مدل مویِ پیشنهادیِ وزارت ارشاد هم به اندازه یِ کافی سوژه شده است . اما یارو گفته برایِ هر شهر مدل مختص همان شهر و با توجه به مختصات جغرافیایی و غیره در نظر گرفته شده است ! فقط فکر کنید که چه شود ! حالا که مویِ مردمان را دولتی می کنند ، لباس متحد الشکل را هم که قبلن اعلام کرده بودند ، لطف کنند برایِ دخترها شوهر و برایِ مردها منزل انتخاب کنند تا کلهم اجمعین خیرش راببرند . نوع خندیدن ، گریه کردن ، نعره زدن ، دست دادن ، پیجامه یِ منزل ، جسارتن شورت کشی و رکابی و مامان دوز ، نوع آفتابه ، جیش گرفتن بچه و سایر امور لازمه و کاشفه را هم اگر اعلام فرمایند ، مزید امتنان ملت همیشه در صحنه خواهند بود .


و اما توکلی می خواهد احمدی نزاد را بر کنار کند ؟! ظاهرن که اینطور است . او امروز در مجلس در نطقی تند و آتشین از احمدی نزاد به خاطر آنچه که او گردنکشی در برابر قانون نامید ، به شدت انتقاد نمود و حتی او را تهدید به بر کناری کرد . او گفت که طبق قانون با دوسوم رای نمایندگان می شود رییس دولت را بر کنار نمود . فکر می کنید این اتفاق می افتد ؟! . . . قندِ دلتان آب شد ؟ داخل معدتان رخت می شورند و کف کردید ؟! . . . زیادی خوش بین نیستید ؟!


و جالب تر از همه یِ این ها کنسرت حسان الدین سراج است که با خواست مسولان ارشاد ( فکر کنم ) کرمانشاه ، باید در برابر کمتر از هزار نفر تماشگر انجام شود و به بیشتر از این تعداد مجوز داده نمی شود . این را همان ارشادی گفته که می خواهد برایِ مردان مدل مو ارائه کند . آن هم متناسب با هویت و نژادشان !

خلاصه گویا شیر در شیری ست که نپرس . . . !

۱ نظر:

  1. امروز ۱۸ تیر ماه است ، نیازی به توضیح دارد ؟؟
    فقط کافیست نگاهی به سالهای گذشته بیاندازی ،جز آه چیزه دیگری باقی مانده؟؟
    امروز ۱۸ تیر است و تو باز هم در کنار ما نیستی ....

    گامهای سبزت همواره استوار باد

    پاسخحذف