۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

فاطی و قاطی و پاتی



فاطی خانم رجبی چیزی گفته که حرف دل خیلی هاست . خیلی ها که هنوز صاحب جرات برایِ بیان اش نیستند . حکومت اسلامی با یک خلیفه و یک صدر اعظم برایی اجرایِ فرامین و لابد یک مجلسِ شیوخ فرمایشی را می توان در جمله ی فاطی رجبی واضح و روشن و مبرهن دید : « . . . الان پس از گذشت چند دوره معتقد هستم و فکر می کنم خیلی ها معتقد باشند، ولی از ترس تخریب نخواهند بگویند. ولی در ترمیم قانون اساسی باید ریاست جمهوری برداشته می شد و نخست وزیری باقی می ماند. کشوری که رهبر دارد و به خصوص رهبری ولایت فقیه با اختیارات تام دارد، رییس جمهور همیشه یک معضل هست، یعنی می تواند معضل ساز باشد . . . »
خدا پدرش را قرین رحمت کند که مثل همان خیلی ها که گفتم هِی نمی پیچاند خودش را و پشت دموکراسی و رای مردم مخفی نمی کند نیت هایِ اصلی اش را . اما جالبترین قسمت فرمایشات فاطی خانم اینجاست : « . . . من همیشه با خود می گویم که مثل عدالتخانه ای که در مشروطه، خواسته همه مردم بود و یکدفعه مشروطه از آسمان افتاد و معلوم نشد از کجا وسط کارزار عدالتخانه افتاد و همه دنبال مشروطه رفتند، جمهوری اسلامی هم نمی دانم چطور در وسط کارزار حکومت اسلامی مطرح شد. . . » ملاحظه فرمودید ؟ همین افتادن ها آن هم یکهو از یک جا به جایِ دیگر است که تاریخ را تکان داده و مسیرش را همچین یک نموره تغییر داده است . ای الهی درد و بلات بخوره سرهر چی بخیل هایی که چشم دیدنت را ندارند . . ای الهام فدات بشه . . . تو فاطیِ زمانه ای به جان هر چی قاطی پاتیه . . . بگو ماشالا !

۱ نظر:

  1. اتفاقا"مام داشتیم میگفتیم همون قبلنیا که بهتر بودن و گذشتیم از خیر.......یه دفعه وسط این کارزار ا.ن و فاطی قاطی والهام و ...مث بلای آسمونی از کجا نازل شدن؟!

    پاسخحذف