۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

مراسمی که برگزار کرده شد تا ثبوتی کنار گذاشته شود

امروز صبح در مراسمی که برگزار کرده شد ، سرپرست جدید دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه معرفی شد . این در حالی بود که دانشجویان و اقشار مختلف مردم هم دیشب و هم امروز صبح در برابر دانشگاه تجمع نموده بودند . به هر حال به نظر می رسد که آقایان قصد تجدید نظر ندارند . انتظارش هم می رفت . ای کاش استاندار و امام جمعه و کسانی که ادعایِ دلسوزی برایِ شهر و استان دارند ، بدون دخالت دادن تعصبات سیاسی ، خواست مردم و دانشجویان را می دیدند که ندیدند !
پرفسور چه در دانشگاه باشد چه در منزلش ، تا ابد در خانه یِ دل مردم زنجان و همه ی دوستداران علم و عاشقان توسعه ی ایران باقی خواهد ماند . خانه ای که هیچ بنی بشرنزدیک بینی توانائیِ تسخیرش را ندارد . امروز روز تولد ایشان هم بود . اول شهریور که هم روز پزشک است و هم روزی ست که فلک فرزند برومندی را به وطن هدیه داد. حیف که بعضی ها قدرش را نمی دانند . پروفسور عزیز ؛ تولدت مبارک !
در ضمن گویا عکس هاِ پست قبلی به هر دلیلی در بعضی از کامپیوترها دیده نمی شود . دوستان برایِ دیدن آن تصاویر زیبا باید از هیتلر شکن استفاده کنند .

۵ نظر:

  1. "برگزار کرده شد" از نظر دستوری نادرست است و باید گفت "برگزار شد".

    پاسخحذف
  2. ممنون از دقت نظر شما دوست عزیزِ ناشناس . کاملن حق با شماست . اما در نوشتن این غلط تعمدی در کار بوده است . توجه کنید که این مراسم یک برنامه یِ اجباری بوده و خیلی ها از جمله دانشجویان و مردم مخالف برگزاریِ آن بودند . پس برگزار « کرده شد » ! توسط کسانی که به این مخالفت ها اهمیت نمی دهند . . . باز هم ممنونم .

    پاسخحذف
  3. من حدود ۸-۹ سال پیش برای کنفرانس فیزیک به زنجان اومدم و تولّد پروفسور سبوتی هم بود دیدم که ایشان چطور دانشگاه را مدیرییت می‌کند و چیزهای خوبی شنیدم ولی‌ اگر سیاسی به این عزل و نصب نگاه نکنیم آیا فکر نمیکنید که فکر جدید یا شخص جدید برای این پست بهتر باشد شاید با رفتن پروفسور جا برای کسانی‌ که ایشان اجازه به آنها نمیداد باز شود.

    یک فیزیکی

    پاسخحذف
  4. ممنونم واقعا تلخ بود . دیدن چهره گریان دانشجویان

    پاسخحذف
  5. فرزند كوچك ثبوتي۲ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۳:۳۳

    من از فرزندان پروفسور ثبوتي ام
    دوست فيزيكي عزيز شما بدانيد كه پروفسور رييس نبود مدير نبود بلكه پدر بود و يك پدر هيچگاه عوض شدني نيست
    جاي پدر ما را هيچ كس نمي تواند بگيرد

    پاسخحذف