۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

رقص هندی

اشتباه نکنید . هر چند توریست شدن را دوست دارم . اما امروز همین تهران رفتنم هم زور می خواهد و خوش آیند نیست . هندوستانش پیش کش . اما در گوشتان بگویم اگر به رفتن باشد دلم برای آلمان پر پر می زند !

خبری خواندم که شاید برای شما هم دانستنش خالی از لطف نباشد . هندوستان را که می شناسید . فقر و ثروت و دموکراسی اش را . رقص و آواز و بالی وودش . تکنولوژی و ادیان و طبقاتش. می شناسید . حداقل آشنا هستید . جایگاهش امروز در دنیای کنونی هم خوب معلوم است .

انگلستان را چطور ؟ استعمار پیر و بریتانیای کبیر . بی بی سی و مصدر بین اش را . چرچیل و مارگرت تاچر . حزب کارگر و محافظه کارش . تاریخ سراسر خودخواهانه اش . استثمار و دوز کلکش . تفرقه بینداز و حکومت کردنش را .

حالا که چی ؟! همه ی اینها را گفتم که این خبر یک جمله ای را برای شما بنویسم و شما بخوانید و والسلام !

مالکیت ی تیم لیگ برتری بلکبرنِ انگلستان به علت مشلات مالی و سر و سامان دادن به آن به یک شرکت ( لابد پولدار ) هندوستانی واگذار می شود .

خواندن این خبر شماراهم مثل من به یاد گاندی نیانداخت ؟! . . . عجب صبری خدا دارد . . . نه ؟! . . . حالا رقص هندی حال می ده ! آی برقصیم !

۱ نظر:

  1. اره والا ببين ما به كجا رسيديم و انها به كجا شايد پولدار بودن نشانه پيشرفت نباشه ولي نشانه اينكه ميخواد به بهترين ها دست يدا كنه هست...گاندي چه كردي؟

    پاسخحذف