۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

سید حسنِ ما سید حسنِ آن ها










سید حسن خمینی وقتی در مورد گفته هایِ پدر بزرگش در خصوص دخالت نکردن نظامی ها در سیاست سخن گفت ، بلافاصله لُپ هایِ گل انداخته اش مورد توجه محافل مخالف قرار گرفت و کار به جایی رسید که تعداد استخر و جکوزی و سونا هایی که رفته است نیز به شملرش افتاد . بگذریم از 14 خرداد که مموتی آنقدر حرف زد که نوبت سید حسن بسوزد و لابد قند در دل رئیس دولت آب شد که به خیال خودش او را کنفت کرده بوده است ! چند روزی ست که سخنان سید حسن نصرالله ، رهبر حزب الله لبنان که اگر کمک هایِ ما نبود الآن سماق مک می زدند ، در خصوص تمدن ایرانی و اسلامی و شجره ی بنیانگذار جمهوری اسلامی نقل محافل شده . سخنانی که بیشتر شبیه توهین می باشد تا تعریف . از سنگ صدا شنیده شد اما از همین رحیم مشایی که خودش را پرچمدار تبلیغ فرهنگ ایرانی جا زده است یک آخ هم شنیده نشد . ایشان چیزهایی دیگر هم در مورد فتنه و انتخابات ایران و مردم و غیره و ذالکش هم گفته که می توانید از آرشیو روزنامه الحیات بخوانید . ببخشید که آدرس ندارم که بدهم و ... و همین دیگر ... چیز دیگری هم باید گفت ؟! در ضمن قسمتی از فرهنگ عربیِ مورد اشاره یِ ایشان را در عکس هایِ بالا می توانید مشاهده کنید . کاش من هم یک عرب بودم ! نه ؟!

۴ نظر:

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگ و گرانمایه جناب مالکی عزیز

    ممنون !خوندیم و مستفیض شدیم .عکس العمل ها در بالاترین خیلی جالب تر از متن اراجیف این بربر ملخ خور بود ...

    البته ببخشید که توهین می کنم ولی جدان که ابرو رو خوردن و حیا رو قی کردن این عرب هاو صد البته اگر ابرو و" فرهنگی" داشته باشند ؟!؟!؟

    استاد وقتی ما ایرانی ها از زبان شیرین پارسی به فارسی یاد می کنیم ،چون عرب کلمه پ رو نداره چه توقعی میشه از این شیر شتر خور ها داشت ،توفو بر تو ای چرخ گردون توفو

    رهگذر

    پاسخحذف
  2. در متن بالا اصلاح می کنم ..."حرف"-پ- به جای" کلمه" -پ-
    و همچنین "آبرو" به جای "ابرو" ،این اشتباه تایپی بود ولی!!!
    باز هم تشکر می کنم .
    سربلند و پیروز باشید و همواره سبز!

    رهگذر

    پاسخحذف
  3. (باوجود لبخندی که چاشنی این آش خوش آب ورنگ کرده بودید)،واقعا" چطور میشه اینهمه تلخی وشیرینی رو هضم کرد؟
    ..............
    thx

    پاسخحذف
  4. یادی نکردید از اون عروسکهای کوکی کله کاهی که تنظیم شده بودن روی:"سید حسن نصرالله،نوادهءروح الله"

    پاسخحذف