۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

رئیسِ دولت با کفایت دوران جنگ و ممد نبودی ببینی


مجری برنامه تته را پته می گفت و در برابرش امیر دریادار شمخانی وزیر دفاع دولت خاتمی نشسته بود . قرار بود در این برنامه که مناسبت اش سالروز سوم خرداد بود ، دولت میر حسین وشخص هاشمی رفسنجانی مسسببان پایان جنگ معرفی شوند و لابد تاییدش را نیز از زبان وزیر دفاع دولت خاتمی بگیرند . گویا پس از گذشت این همه سال از پایان جنگ ، عده ای هنوز دل پری از آنانی که تمامش کردند دارند . برایِ همین زمان مناسبی برای خالی کردن عقده های شان انتخاب و عنصر نفرت انگیزی چون یامین را برایِ این کار مامور نمودند . اما آنچه دیده شد همانی نبود که این عده انتظارش را داشتند . شمخانی با پنبه کردن همه یِ رشته هایِ بافته شده یِ برنامه سازان کذایی ، اول از همه مجری را چنان آچمز کرد که لبش رابا لوچه اش اشتباهی گرفته بود ! این برنامه همچنین فرصت خوبی شد برای رو شدن دست نظریه پرداز دوست داشتنیِ همین عده که نمونه ای بود از همه یِ کسانی که نه جنگ دیده بودند و نه شهامت رودر رو شدن با متجاوز را داشتند اما امروزه روز وارث همه یِ جنگ شده اند . همان هایی که برایِ کتک زدن و تار و مار کردن مردم بی سلاحِ خودشان از هم سبقت می گیرند اما اگر جنگی دیگر درگیرد در کانال ها مخفی می شوند و پشت جبهه را محکم حفظ می کنند .
این روزها شبکه هایِ حاجی ضرغامی در حال پخش « ممد نبودی ببینی » است و پدر همین ممد را به خاطر علاقه اش به « رئیسِ دولت با کفایت دوران جنگ » ممنوع التصویر کرده و چقدر جایِ او در کنار شمخانی ها خالی ست . فکرش را بکنید ! اگر امروز باکری و همت و جهان آرا بودند ، آیا امثال عباسی جایِ ترکش و تیر کسان دیگر را به رخ کسان دیگر می کشیدند؟! این هم از همان کارهایی بود که فقط از عهده یِ خود عباسی بر می آمد .
به هر حال وزیر دیروزدولت اصلاحات و رفیق امروز خاتمی خیلی چیز ها را ثابت کرد . . . از جمله این که ما به خرداد پر حادثه عادت داریم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر