۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

زیر حکم


حداد عادل که از قضای روزگار رئيس كميسيون فرهنگي مجلس می باشد گفت: ‌سابقه ندارد كه رهبري با چنين پاك دستي، اعتقاد، فرهنگ، خداترسي، فكر، بصيرت و فرزانگي در اين كشور حكومت كند كه بايد قدر آن را بدانيم. حالا من مانده ام ایشان در زمان امام خمینی کجا بودند که این سابقه را ندیده اند . لابد مشغول کارهای فرهنگی بوده اند . پدر زنی از این سر به راه تر کجا دیده اید ؟!
این حجاب هم برای خودش یک هزار و یک شبی شده است دیدنی . هر وقت عَلَم می شود جسارتن پشتش ماجراها خوابیده است . همین الآنش را عرض کنم که همزمان شده با این حق مسلم که با توجه به نزدیکی فرهنگی ایران و برزیل و ساقدوشیِ افندی رجب بقال ، چه زاییده خواهد شد ؟ یک چیزهایی از آخر پاییز معلوم شده است !
زندان یعنی محرومیت از حقوقی که حق ات است در زندگی . برای دلت و فکرت زندان باشی این محرومیت دو چندان می شود . سلول انفرادی هم که باشی الا ماشااله ! همه ی این ها باشی اعتصاب غذا هم بکنی . . .
توکلی و نوری زاد و گودرزی و خیلی هایِ دیگری که بی نام و نشان مانده اند ، امروز بیشتر از همیشه به دعایِ مردم نیاز دارند . مجید توکلی و کوهیار گودرزی را بردند بهداریِ بند . شنیدن این خبر بدتر از شنیدن تایید زندان برایِ من بود . کاش زودتر حکمم را بگویند تا خلاص شوم . زیر حکم بودن خیلی بدتر از خود زندان است . باور نمی کنید از من بپرسید !

هر که دلارام دید از دلش آرام رفت

از دلش آرام رفت هر که در این دام رفت

امروز شنیدن آلبومِ خاموش کویتی پور حسابی خالی ام کرد . به بیت بالایی هم ارتباطی نداشت !

۱ نظر:

  1. انشالله به همین زودی حکم آزادیت رو میفرستن ،دعاهای ما جواب خواهد داد ...
    به همین زودی زود

    گر به همه عمرخیش با تو بر آرام دمی/
    حاصل عمر آن دم است باقی ایام رفت
    یاد تو میرفت و ما عاشق و بیدل شدیم/
    پرده برانداختی کار به اتمام رفت

    حضور سبزت را به انتظار نشسته ایم

    پاسخحذف