۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

دکتر ثبوتی و شهردار و سران فتنه

امروز قرار بود دکتر ثبوتی در دانشگاه حاضر شود .هنوز خبر جدیدی از نتایج این حضور به دستم نرسیده است . خودم که بنا به دلایلی کاملن مشخص نمی توانم حاضر باشم . اما دوستان جور این نبودن را می کشند . قرار بود یک فیلم و چند عکس هم که دوست دیگری از ماجرایِ تحصن دانشجویان درروز معارفه ی رییس جدید گرفته بود را اینجا منتشر کنم که متاسفانه دی وی دیِ این دوست ناگهان پاک شد! امیدوارم به زودی دوباره آن ها را از وی بگیرم . هر چند از داغیِ اخبار مربوط به موضوع کاسته شده است اما خالی از لطف نیز نخواهد بود دیدنشان .
اما امروز به موضوع جالبی فکر می کرم . شاید برایِ خودم البته . چند هفته پیش قرار شده بود برایِ گفتگو با شهردار زنجان بروم . هر چند خیلی موافق نبودم . علت اش هم واضخ بود . اما پذیرفتم . چون با این همه مشکلی که در شهر زنجان وجود دارد ، این فرصتی استثنایی برایِ به چالش کشیدن شهردار مرکز استان بود . از طرف دیگر در چند سال گذشته یکی از منتقدین سرسخت عملکرد شورا نیز بودم . اینها را گفتم که موضوع مهمتری بگویم .البته بیشترسوال است . می خواهم بدانم آیا با وجود همه یِ اتفاقاتی که در طول یک سال و چند ماه گذشته یِ پس از انتخابات افتاده و می دانیم و می دانید ، می توان به عنوان یک روزنامه نگار معلوم الحال و منتظر خدمت ، با امید به سراغ کسانی رفت که جنبش سبز را فتنه می دانند و عوامل و سران فتنه را مستحق عقوبت ؟! آیا می توان به راحتی و با خیال راحت آنان را به چالش کشید و آن را فرصتی استثنایی ارزیابی کردو پس از آن چشم انتظار رفقا برایِ هدایت به راه راست و آدم نمودن نبود ؟! آیا این گونه گفتگو ها با توجه به همه ی معذورات و محصورات موجود و به جایِ پرسش و پاسخ هایِ پوست کنده و بی پروا تبدیل به رپرتاژ آگهی نمی شود ؟!
به هر حال من به آن گفتگو نرسیدم . چون پیش از خودم رفقا به این تشخیص رسیده بودند که نباشم بهتر است ! اما برایِ پرسش هایِ بالا به جد پاسخ می خواهم . دوستان عزیز روزنامه نگار به خصوص ، دریغ نکنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر