۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

فرند فایِ صبور


سال گذشته بود یا شاید هم کمی بیشتر از سال گذشته که در سایتی با نام فرندفا عضو شدم . سایتی که همان روزها نام فیس بوک وطنی را بر آن گذاشتم با این تصور که همه با هر عقیده ومرامی می توانند آنجا باشند و حرفشان را بزنند . مدتی بود که به خاطر نبودنم صفحه ی خود را به روز نکرده بودم که بالاخره در چند روز گذشته این کار را کردم . هر چند بیشتر مطالبی که در این سایت بار گذاری می شد نشان از تفکری داشت که خود را حامی ولایت و دولت و غیره اش نشان می داد و در نیش زدن به سبزها کم نمی گذاشت و راستش را بخواهید متعجب هم بودم که چگونه مدیران سایت اجازه یِ انتشار مطالب مرا داده اند و با خوش بینی بر سعه ی صدر و تحمل پذیریِ شنیدن حرف مخالف توسط آن ها آفرین نیز می گفتم و دعا می کردم که دیگران نیز مانند آن ها می بودند ! اما امروز که برایِ بازدید صفحه یِ خودم مراجعه نمودم با این پیغام رویرو شدم : « این کاربر توسط یکی از مدیران مسدود شده است » ! . . . بابا صبر و تحمل هم اندازه ای دارد خب ! . . . ندارد ؟!

۱ نظر:

  1. هر كسي تاب و توان شنيدن حقيقت را ندارد.


    پیروز باشید

    رهگذر

    پاسخحذف