۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

اعدامِ اعتصابِ موسوی


اعدام می کنند . اعتصاب می شود . تهران تعطیل می رود !
می گویند این تعطیلی را روی دست دولت گذاشتند . لابد یحتمل فردا روزی خواهند گفت که ( . . . ) را هم فلان فلان شده های بی نام و نشان رو دست مردم گذاشتند که دودمانِ مملکتی را به باد دهد !
موسوی اعدام ها را محکوم می کند و هنوز عده ای نمی خواهند بپذیرند که گذر از او همانی ست که می خواهند . اما گویا برای عده ای هنوز موضوع در حد یک طنز و کاریکاتور باقی مانده است . این دوستان سبز و شاید غیر سبز برای همه چیز نسخه ی شخصی دارند . مشکلات شخصی خود با عده ای خاص را به کل جنبش تعمیم می دهند و نامش را امیدوار نبودن به امثال موسوی و کروبی و هاشمی می گذارند بی آن که مکان و زمان را بشناسند و سود و زیان را نه برای خود که برای این مردم بسنجند .
نگران که نه ، اما دلواپس این هستم که فردا روزی اگر دچار جنگی ناخواسته شویم ، به امید سقوط یک دولت ، مملکتی را به باد دهند !
سخنانی که موسوی همیشه گفته ، همینی ست که دوباره تکرار می کند . چیز جدیدی نگفته که آن را برای دوستان کادو پیچ کنیم و ملتمس شویم که حالا با رویت این ، دست از سرپردردسرش بردارید . موسوی خیلی بهتر از شما قانون اساسی را می شناسد . اما سیاستمدار است و کسی مانند او می داند که چه می خواهد و چگونه باید به آن خواسته اش برسد . ایضن کروبی و نیز رفسنجانی .
یادمان نرود رمز ماندگاری و پیروزی این جنبش سبز و مردمی در اتحاد و یکدلیِ آن است با یک هدف مشترک . پس تیشه را لطفن زمین بگذارید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر